CARD IT Support is een IT-dienstverlener en houdt zich voornamelijk bezig met consultancy, support, installatie en het beheer van zakelijke IT-netwerken. Onze specialisatie is crossplatform support (Mac en Windows). Wij zijn Microsoft Partner en lid van het Apple Consultants Network.

 

Vanwege aanhoudende groei zijn wij op zoek naar een:

Fulltime servicedesk medewerker

 

In deze functie werk je vanuit ons kantoor in Utrecht en ondersteun je nieuwe en bestaande klanten bij hun problemen, biedt oplossingen aan en voert ze uit. Je beheert o.a. de complete Microsoft 365 omgeving van je klanten en helpt ze bij allerhande IT-vraagstukken. Bij vragen en oplossingen ben je dan ook in staat een commerciële vertaalslag te maken hiervoor.

 

Jouw kennis
Ben jij een klantverbindende problem solver en heb je ervaring met zakelijke IT-oplossingen zoals:

  • Microsoft (Windows, Microsoft 365, Azure, InTune);
  • Sophos (pre);
  • Apple (pre).
  • Kennis van Microsoft 365 (beheer);

Functie eisen
In onze Servicedeskmedewerker zoeken wij de volgende eigenschappen:

  • Je hebt een passie voor service & support en neem initiatief;
  • Je bent collegiaal, klantgericht en hebt geen 9-17 mentaliteit;
  • Je bent communicatief sterk en in staat op een enthousiaste manier onze klanten verder te helpen bij problemen.

 

Wat kunnen wij je aanbieden? 

  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden;
  • Pensioenregeling;
  • Bonusregeling;
  • Mogelijkheid om Apple & Microsoft certificeringen te behalen;
  • Een uitdagende werkomgeving waar met passie wordt gewerkt.

CARD is op zoek naar jou – een leergierig persoon die techniek en het zoeken naar oplossingen voor problemen leuk vindt. 

Is je interesse gewekt? Solliciteer dan direct door je CV en motivatie naar ons op te sturen.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Ondersteuning nodig? Bel met onze medewerkers op 030 204 02 24!

  • Max. bestandsgrootte: 100 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.